tisdag 1 februari 2011

Dagen


Heh, hann med en blogginlägg idag med fast jag måste rå plugga, men det ska jag göra efter jag har skrivit klart detta intressanta inlägget!Hah!Idag såg dagen ut så här : först eng då hade vi glosförhör det gick bra sen hade vi so,lunch och sen håltimme för vår kemi lärare var fortfarande sjuk så det var skönt med håltimme, men det är lite jobbigt när man inte bor så nära skolan för då kan man inte gå hem,men,men.
Iaf idag är det första februari vilket innebär att det är exakt en månad kvar tills vi åker på kryssning det ska bli jätte kul och framför allt att få komma bort lite,det är på sportlovet + att isabella ska med :).
Men nu ska jag plugga lite å sen äta. Puss å kram !/Frida ;)

Den båten ska vi typ åka med ,det är iaf silja line så mkt vet jag !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar