söndag 20 februari 2011

söndag kväll


Heej!
Nu håller mamma å pappa på och gör mat, vi ska äta hemmagjord pizza så det ska bli gott..
Vi kom hem för ett tag sen, har vart på kalas hos mina kusiner, de fyllde 1 och 8 år. Ikväll är det solsidan och det är bara denna vecka som vi går i skolan och sedan är det sportlov ,skit skönt faktiskt, bara släppa allt med plugget att göra å jag hoppas att vi inte får några läxor över lovet för då blir jag skitarg!
Och på sportlovet ska vi också på kryssning så det ska bli kul dem med :)))))))
Tänkte lägga ner lite mer tid på min andra blogg http://fridafridaaa.blogg.se/ och se om den e bättre ,kanske blir att jag fortsätter på denna men vill prova den andra lite och se hur det går..
men nu e den inte så fin men ska försöka fixa den !:)
hörs så länge!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar