fredag 18 februari 2011

min namnsdag idag



Hejhej
Fredag idag, och jag har bestämt att det är den sista dagen jag är sjuk, inte för att jag mår så dåligt kanske,men har liksom lite feber när jag vaknar. Jag saknar mina kompisar så vill faktiskt till skolan.
Idag har det spanska prov, får väl göra det nästa vecka så jag vet vad jag ska plugga på eftersom jag inte vet. I helgen blir det att plugga till eng och kemi provet som är på tisdag å onsdag. Eng provet vet jag vad jag ska plugga på men kemi e jag lite osäker på ...
Ska försöka hitta någon film så jag kan titta och fördriva timmarna lite, det är så tråkigt här hemma nu ...
Imorgon ska vi på ett kalas, vet inte om jag ska gå, vill men kanske måste plugga ist. Ska snart göra det med, göra klart matte iaf.
På söndag ska jag oxå på kalas till mina kusiner ! ;)
Och på måndag SKA jag till skolan och så är det bara..
ps. idag är det min dag, grattis till mig :) (har namnsdag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar