tisdag 15 februari 2011

Tisdag



Heej!
Håller på och tittar igenom lite bilder, men ändå hittar jag inga som jag kan ladda upp här, men jag ska lägga in dem 200-300 bilderna som jag har på kameran när jag orkar. Jag orkade iaf sätta mig vid min egna dator så jag inte bara behöver ligga med den i knät.
Det snöar mycket ute och snö finns det hur mkt som helst av... ska väl försöka plugga lite senare, hoppas jag orkar. Kommer nog få hem massor med läxor av pappa idag också för man missar ganska mkt på 2 dagar spec. måndagar och tisdagar. Hoppas jag är frisk imorgon men det vet jag inte ,som det har varit nu så har jag haft hög feber varenda morgon när jag har vaknat, men nu känner jag mig lite piggare eftersom alvedonen hjälper eller ipremen.
Efter kl. 2 blir jag själv hemma och då ska jag nog sätta på en film, får se!!!
Hööörs....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar