fredag 11 februari 2011

fredag

Hejhej!!
Idag har det varit en mkt rolig fast konsttig dag. Det börjar med att jag vaknar halv 8 med halsont eller inte riktigt ont i halsen men hostig å sånt och när jag går upp känner jag mig lite hängig visste inte om jag skulle gå eller ej så jag ringde mamma å hon sa att jag skulle försöka för vi har ´haft fridluftsdag idag. Och sen på morgonen så tittar min syrra fel på sitt schema å säger att hon börjar tidigare så hon ringde till min mormor å sa att det skulle hämta oss tidigare så då gjorde dem det så jag hann inte äta eller göra iordning mig alls. Och jag å några till komnpisar skulle åka skrdskor så det kändes lagom kul i detta snöovädret dem hade tillåmed sagt att man inte skulle ge sig ut på vägarna, men man måste ju. Så då tog det ungefär 1 timme att åka in till stan från oss för man behövde köra så sakta,vanligen tar det typ en kvart in till stan från oss. Och vi skulle inte möta förns 11.20 så jag hann sitta på deras jobb ett bra tag innan å känna efter hur jag mådde. Men som sagt så ringde min kompis å sa min kompis att alla bussar e inställda å vi kommer inte dit så det var bara att ringa lärarna på skolan å säga att man vart hemma ,men sen så frågade hon om vi 3 skulle ändå göra något när vi var nära så då va jag med dem vilket var jätte kul och då mådde jag inte så dåligt men vart efter timmarna gick så så blev jag sämre å sämre så jag la mig lite i hennes säng å sen titta vi på film :) sen kom min bror å hämtade mig så då skulle vi bara fixa lite på stan sen skulle vi åka hem och nu är jag hemma å mår inte så jätte bra :( hoppas vi kan åka till ikea ändå imorn men vet ej ! Nu har ni lite att läsa, puss hejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar