måndag 31 januari 2011

några saker du inte visste om mig

Tänkte göra ett test nu!
  • Vad bor du? jag bor utanför södertälje
  • vad gillar du mest? min familj, mina vänner m.m
  • vad hatar du mest? äckliga spindlar, dumma människor
  • vad gör du på fritiden? umgås med familj och vänner, lyssnar på musik m.m
  • vad gör du när du är ensam hemma? sitter vid datorn och tv
  • vad gör dig riktigt glad? när man träffar sina kompisar, resa m.m
  • vad dricker du när du är riktigt törstig? vatten
  • vad brukar du ha på dig? jeans och en tröja
  • Är du morgon pigg eller kvällstrött? jag är inte så speciellt kvällstrött,bara om jag sov dåligt natten innan
  • vad gillar du mest datorn eller tv? datorn tror jag
  • vem kramade du senast? isabella
  • är du rädd för något? ja,såklart
  • vad gör du när du har tråkigt? datorn kanske
  • vad är det roligaste skolämnet? vet nt riktigt, kanske bild eller något
  • vad brukar du göra efter skolan? hem eller kompis
  • vad är din favorit rätt? mkt
  • använder du smycken? ja oftast
  • vilken årstid gillar du mest? sommaren
  • vad gör du en varm solig dag? badar och solar såklart
  • sminkar du dig? ja
  • vilken dag är bäst? fredagen och helgen förstås
  • hur många syskon har du? 2 st
  • är dem äldre än dig? ja
  • vad ska du göra nu? plugga och äta
  • har du mycket prov och läxor nu? ja
  • gillar du skolan? nje
  • gillar du att vara ensam? eh nej
Det får räcka, kommer inte på något mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar