lördag 1 januari 2011

Nyårsdagen


Hejhej!
Idag är det ju då nyårsdagen. Dagen igår var jätte bra och trevlig var såklart ute på 12 slaget och höll mig hålla vaken ett bra tag efter 12 också när vi hade kommit hem. Men gästerna gick väl hem runt halv 2 tror jag ,kanske inte så jätte sent men väl tillräckligt för då var jag jätte trött. Sen så kom mamma in och väckte mig vi halv 11 idag ungefär, men har ont i huvudet har haft det hela dagen men det blir ju så när man inte får samma sömn eller vad man ska säga.hah...
Nu så kom vi precis hem från mormor ,Klara skulle skriva ut några papper som hon har prov på när skolan börjar igen!!!! Idag är det ju typ snöstorm och jätte blåst, usch ,hatar blåst!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men kommer väl på något snart, juste jag ska ladda in dem bilderna jag fick på raketerna och mina tomtebloss så lägger jag nog upp några ,men fick inte så många och inte så bra bilder heller för det snöade ju jätte mycket igår då !! .. puss :)

(Mitt öga!)


2 kommentarer: