måndag 24 januari 2011

Isabella gästbloggar hihi :)

Hejhej,idag har jag å frida lekit :)

Jag å Frida hade kul:)

Nu sitter Frida bredvid mig :)

Frida skrattar å kliar i ansiktet :)

Nu ska vi gå å fortsätta att leka :)

Vi gillar att leka :)

Hej då alla söta :)

Nu ska vi gå och nöta

lite på vår matteläxa

se upp så att ni inte blir uppätna av en häxa

dom kan vara fula

se till så att ni lär er att hjula

det är kul

med jul

tycker nästan alla barn

speciellt när tomten är deras far

julklappar,julmat

serveras på fina fat

se upp så ni inte spiller

då kan man bli sjuk och få äta piller

dom smakar illa

på sommarn kan man grilla

korv ,bröd och dricka fanta

men se upp så ni inte blir tjocka för då får ni ta å banta

nu tänkte jag säga tack för mig

och hälsa till dig

puss å kram

Skumbananen ////isabella

Text:isabella Foto:isabella Kramar:isabella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar