fredag 14 januari 2011

fick

Hej
Nu sitter jag på mammas jobb på deras kontor, vid datorn då. Ska snart åka hem när mamma slutar och när pappa slutar. Men idag hade vi bara en lektion om man inte räknar med mentortiden som är en halv timme när man bara pratar om vad som ska hända nästa vecka och lite sånt. Vi hade ingen idrott som sagt då så det var skönt. Så började 9 och slutade halv 11 ,riktig jobbig skoldag. Hah!
Och nu är det då helg, skönt. Och imorgon så ska vi på kalas till min kusin som har fyllt 1 år :) och sen ska vi till farmor och äta för hon har också fyllt år. Och på söndag så ska jag plugga ,äntligen så har läxorna börjat igen. I love it. Och om en vecka ungefär så har vi matte prov, jippiiiiieeeeeeeeeee. Så då blir det att plugga på söndag, matte och kemi, men först har vi diagnos så det är bra för då ser man vad man inte kan och kan. Och på söndag börjar ju också SOLSIDAN så j*vla kul ska det bli. :) LÄNGTAR !!!
Nu ska jag avsluta inlägget och när jag kommer hem laddar jag nog upp lite bilder. puss å kram. ses :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar