torsdag 1 juli 2010

studsmattan

Hej på er! <3
Idag vaknade jag vi 9 ungefär , fast låg i sängen väldigt länge. Sen gick jag upp och åt frukost , åt dem nya flingorna med choklad och lite sånt i som vi köpte igår .. haha kul? men sen gick jag ut till den efterlängtade studsmattan som jag inte har rört på 8 el. 9 dagar, otroligt att jag klarade mig utan den så länge.. men jag har ej kunnat hoppa på den för det är en som har fixat vår tomt med grävmaskiner , jord och grus .. för innan var det mest som en lerhög!
men idag är det mulet ute , skulle åka med pappa till en badstrand och sola och bada förstås, men nu är det ju inte lika kul, men vi åker ändå bara att vi inte tar med oss matsäck.
så så ser dagen ut, eller ikväll skulle mammas jobbar-kompisar komma på besök..så hörs <333
( K O M M E N T E R A )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar