torsdag 22 juli 2010


hej bloggen! idag har jag och mamma varit i Trosa och gått runt lite ,vi åkte kanske vi halv 11 i förmiddags ,vaknade halv 10. Vi gick runt i dem affärerna som finns där,det finns ganska många små bodar att gå in i. Jag köpte ett par snygga örhängen dem är gröna och det är som kritor coola, ett par badshorts och lite mer! innan vi skulle åka köpte vi varsin kulglass ,jag tog apelsin och dumle, glassen var jätte god, men dem snålade inte med kulor så fick 2 rejäla kulor så orkade knappt äta upp den man blev väldigt illamående .heh.
sen åkte vi vidare till Trosas bad, där har dem 3 hopptorn ,den högsta var nog 5 el. 7 , det var jätte kul att hoppa,älskar sånt ... sen åkte vi hem och åt lunch man var ju inte så jätte hungrig efter glassen , men fick i mig lite ändå , åt resterna från gårdagen , då hade vi gäster , mammas gamla jobbarkompis ,så drf blev det ingen bloggning då ! sen så satte jag mig vid datorn så nu ska jag surfa vidare,, puss på er sötnowsar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar