söndag 4 juli 2010

badat,badat,badat & badat

Hejsan!
nu så är det jätte fint väder och det innebär ju att jag inte har suttit vid datorn , känns som att jag inte har gjort något annat än att sola och bada ... och idag så var vi först på Mörkö på den långa sandstranden , men det är lite jobbigt med sand eftersom det fastnar över allt , men det var mysigt. Och där var vi ganska länge , vi åt lunch där och sen lite senare åkte vi till skanssundet och åt glass och gick lite där, det var härligt, men det blåste lite där så man frös lite..sen när vi kom hem precis så ville min bror att vi skulle åka och bada så då cyklade vi ner.
Men nu är jag hemma och kom på att jag skulle blogga lite , men då vet ni vad jag gör och har gjort! imorgon är det måndag och då får vi se vad som händer då... kan inte Issa komma hem snart :(
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar