onsdag 7 juli 2010

Gud vad klockan rinner iväg .. kl e REDAN 4 . Vrf ska tiden gå så fort?? Aja i morse vaknade jag halv 10 , sen gick jag upp och åt frukost , och idag är det ju fint väder så vi skulle åka till en badstrand och då hängde Siri med. Men när vi kom dit så var det fullproppat med folk, men det e ju inte så konstigt för det är ju en fin strand , med bryggor och hopptorn ;)
men sen så åkte vi hem vid 3 ungefär och då har dem flesta åkt hem!
men nu ska jag nog gå ut och kela med min kanin eller vår kanin , eller nej det ska jag inte , kom på att vi har ett getingbo precis ovan kaninburen alltså på taket , och det e väldigt läskigt . I måndags så hade vi ett skit stort getingbo i min brors stövel det bara kryllade med getingar...USCH
och så blev våra kompisars hund biten,,stackarn
men nu ska jag antingen gå ut eller gå och titta lite när Siri färgar Klaras hår !!! seee ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar