lördag 24 juli 2010

Gårdagen





Hej !
Jah ska berätta lite om gårdagen när vi var i stockholm. Först så åkte vi tåget upp till söder och där promenerade vi
lite eller inte mkt för sen ville dem fika kan man säga och då köpte jag och Klara en choklad och satte oss lite där, det var som en pub . men sen ville vi gå lite så rakt över låg medborgarplatsen och där finns det typ 5 affärer så då gick vi i dem, sen när vi var klara där så köpte
vi cafecoler eller hur det stavas på seven eleven så satte vi oss på en bänk och drack den ;) sen så kom mamma , pappa och de så då knallade vi oss vidare. sen så kom vi till några affärer som gina tricot , bik bok, hm och cheap monday . så då gick vi där, men sen så rann klockan iväg så då skulle vi äta så vi inte missade tåget och bussen. så då såg vi på cheap monday att det var rea så då sprang vi snabbt in där och då kostade nästan alla jeans 60 kr och 40 billigt va? så då provade jag och Klara snabbt ett par jeans
och då kostade dem 60 kr ord pris 400 så vi hann bara köpa ett par men
dem var snygga. Så då letade vi efter en restaurang och det tog lite tid, men sen hittade vi en så då åt jag lax och stuvad potatis och till efterätt så fick jag o Klara mammas å pappas chokladkaka men orkade den knappt, blev proppmätt efter maten, men fick i mig en liten bit , sen så knallade vi till bussen . (juste vet ni vem vi träffade på cheap monday ? vi träffade Johan palm i kön i
kassan,,hehe,,Klara hann ta ett kort på honom.)
och om 2 dagar åker vi på semester så då blire ingen bloggning på några dagar .. berättar när jag kommer hem och så!!!!!!hejdå,hare bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar