torsdag 4 februari 2010

Tjo

Hej igen.
Nu bloggar jag ganska mke för e sjuk å då ligger man ju mest i sängen med datorn så därför har jag inge att göra!§§
Så som sagt var så e det tråkigt, men orkar inte göra nåt heller........
Men man försöker ju driva tiden med att äta vila å sånt ;-)
Så nu tänkte jag vila,,,, skojigt va?
Nu lade jag mig precis till rätta låg inte så skönt, intressant att veta va?????????????????????????
Ska kanske spela nåt el. så ska jag vila som jag skrev , men nu ligger jag ganska skönt eftersom jag la mig lite skönare....
Vet ni några roliga spel som man kan spela asså på datorn???
Ja juste ikväll äre "made in sweden" hoppas att jag kan se det så att jag inte hinner somna för man e ju mke mke tröttar när man e sjuk..

Hare gött :) synd att man ej kan göra hjärtan men aja...

1 kommentar: