fredag 5 februari 2010

Lyxigt



Hejhej igen alla bloggläsare!!!! =)

Nu så lyssnar jag på musik har precis sett "made in swden" på datan med mamma å syster å syrrans kompis=)
Så aldrig det igår för jag orkade inte såklart ..
Vad gör ni???
Snart äre sportlov el. det e ju inte så långt kvar undra vad man hittar på då el. en dag så ska jag å min familj å min kompis troligen åka till Romme å åka skidor å det ska bli skit kul, vi åker över en dag, för det e ju så härligt att åka skidor å om
man ser nån åka skidor på tv så längtar man ju skit mkt det ser ju så härligt ut om det e strålande sol och sånt ,,,,, heheh :P
Sen ska vi nog bara vara hemma å umgås med kompisar å sånt..
Fast man vill ju oxå att det ska vara sommar gud så skönt, tänk en varm sommardag så tittar man ut genom fönstret å vattnet glänser på skön så fint e det , å så går man ner å hoppar i plurret , åker ut med båten hoppar studsmatta tills man kräks att sluthet å sedan badar man igen=) så ser typ mitt liv ut .. å så e det mysigt att åka utomlands så det bränner på axlarna ...
Gillar ni oxå sommar som jag gör??? ;) ;) ;)
Men det vädret jag inte gillar det är när det e höst å skit slaskigt ute ,,, usch inte kul.
Och i julas alltså på jullovet så åkte jag på kryssning med hennes familj, det var skit kul , vi badade å sånt!!!!

Bye

Ps. Kommentera!!!

nu kmr lite bilder!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar