måndag 8 februari 2010

Dagen


Hejhej ! Nu har jag kommit hem från skolan å landat lite , eller det var ett tag jag kom hem kl. e nu 16.32 , men har inte kunnat blogga tidigare för har varit med min kompis vi hittade på roliga saker :) Jag slutade från skolan 14.00 det e typ min tidigaste dag förutom fredag när jag slutar 13.15 det e skönt för då har vi liksom inga riktiga lektioner :P då har vi mest idrott, bild och det kallar jag inte riktigt för "lektioner"
Men idag hade vi "lektioner" på morgonen hade vi läsning sedan hade vi matte, men vi hade "no smoking generation" det betyder "stop med rökning" TYP ,,, och hon berättade att man inte skulle röka och att det e farligt och att det inehåller farliga ämnen o.s.v orkar inte berätta allt som hon sa , vi hade det i 80 min . så det skulle nog ta ganska lång tid om jag ska berätta allt! ;P
Men ni fattar väl ungefär syftet???
Sen hade vi lunch , men den vegetariska maten var slut så fick ej nå mat :( ,, snacka om hungrig man var!!!!!!
Sedan hade vi musik och där jobbar vi med olika instrument att vi letar fakta å sånt, våran grupp har "slagverk" och nu är alla klara så vi ska redovisa allt imorn för 2:or !
undra hur det går.... jag tror det går bra !
Sedan hade vi so där jobbar vi med religion det e ganska tråkigt men trodde det skulle vara tråkigare men det blir väl det sen när allt börjar bli klart för vi samlar typ ord...
Sen var dagen slut och kl var 2 så då gick vi hem till mig och först åt mellis sen hade min bror köpt glass som vi åt, sen pluggade vi .. oj.. det måste jag göra.. sen gick vi ut , så såg denna dagen ut......
hare gött
kommentera

4 kommentarer:

  1. glassen var bäst tycker jag !

    SvaraRadera
  2. heej, vad fin blog du har. Fina bilder och intressanta & roliga texter. Puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej, tackar =) haha tack, tkr du???
    PUSSSSSS <333

    SvaraRadera
  4. Japp samma här !

    SvaraRadera