söndag 28 februari 2010

!!!

Hej!

Nu så sitter jag här å har tråkigt det kanske nt e så intressant då att jag ska skriva nåt men men..
Men iaf nu tittar jag ut å det börjar bli mörkt ute ,,, tänker på massa roliga saker som man kan göra å som jag vill göra oxå men drömma kan man väl?
Kl. e halv 6 å vi ska väl snart börja med mat, men alla pysslar med sitt så vi får se när det blir...till efterätt så ska vi äta fruktsallad som pappa har gjort, det åt vi dessutom förra veckan med men då va det mamma som gjorde den heheh,, .... å ikväll äre ju sista dan som det e OS inte för att jag bryr mig men hörde det, men det e ganska bra att det e sista dagen idag för OS för då kmr väl dem vanliga bra programmen tillbaks ......... imorrn e det iaf "familjen annorlunda" det e bra så det ser jag fram emot,, men ändå inte,,, man vill ju nt att veckan ska gå speciellt snabbt men ändå vill man det så man kmr närmare sommaren å sommaren längtar man efter eller jag gör det å tror att det e många som oxå gör det;) - Nu hör jag ljudet att moppe-ljud pappa å hans kompis åker här utanför lite fram å tillbaka tror jag , för de ska se om dem funkar för det mesta när dem ska åka så går nåt sönder mitt i skogen så då får de dra hem de heheh!!!!!!!!!!!!!!!1§§§§
Imorgon som sagt ska jag ju till stan ,,,,,,,,,,, på tisdag vet jag inte riktigt då e jag väl med min kompis som vanligt , på onsdag skulle jag å min kompis åka på nån grej å undra hur det blir det blir nog skoj :P
På fredag ska vi nog åka skidor :DD:D:D:D:D:D::D:D (om det blir bra väder)

det var det... det blev ett ganska långt inlägg! §
hej då
hare bra
// namnetfrida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar