lördag 6 februari 2010

kvällen

Så hej igen , nu så är melodifestivalen
slut, tack gode gud. Jag tkr inte det e så bra det e roligare när det e kända personer som e med som man känner igen ;) , men det e väl kul att dem oxå får chansen som ej e kända ;D
jag tittade lite, vem tyckte ni var bäst??? Jag tyckte nog Ola om jag skulle säga någon!
Men jag satt mest vid datorn å hållde på så hängde inte riktigt med lyssnade bara på vilka som gick vidare och inte.. ;P
Men nu så sitter jag i soffan med my familj vi tittar på nåt program vet inte riktigt vad det heter hehe ajjjja
Ligger mot en kudde & njuter ,... hehe¨ lägger huvudet bakåt i mellan åt känner hur nacken drar ut sig och känner att den är avslappnad.. xD
Filmen handlar om nåt konstigt vet inte riktigt aa spela roll ni orkar kanske ej veta heller!!!!
Nu så tittar jag på dem lysande ljuset som ljusnar rummet till lite svagt sken fast vi har lite andra lampor tända som dem i fönstret.
Man börjar bli lite trött fast kl. e inte så jätte mkt... orka gå å lägga sig liksom

aja nu orkar jag inte blogga mer ses imorrn
godnatt <3 vidare =")">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar