måndag 17 maj 2010

SOL


Tja!
Ännu en varm dag med massa sol sååå skööönt..det gick inte ens att hoppa studsmatta man bara ramlar ihop och säger: vatten,vatten mera vatten och då får man lov att springa in å ta några klunkar igen ;) men det e sommar det,, hellre sommar å sol än ösregn jag tror ni håller med mig där!!!
men idag äre måndag en vanlig skoldag, men har fortfarande nt vant mig att åka bil elr. buss varje morgon å lyssna på morgonradio, jag saknar skit mkt tv-programmet "vakna med the voice" å så fort jag tänker på de mer å mer så vill jag bara titta men jag kan ju inte det när jag bor här ute! :( + att när jag var sjuk kunde jag ju se det men då hade vi ingen tv..åhhhh...irriterande
men nu ska jag nog gå ut lite, tror att pappa e där ute och bygger garage ..
vi hörs! kissies <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar