fredag 14 maj 2010

kväll

Hej!
Detta inlägg blir det sista för idag,,,,känner mig duktig idag har ju uppdaterat ganska mkt eller hur?? man får väl känna sig lite nöjd ibland ! xD
Men nu innan så har jag tittat på talang, det var 2 veckor sen jag såg det sista tv-programmet och det var just talang som jag såg hemma hos Siri på valborgskvällen ^^ så tänk att man har klarat sig utan tv i 2 veckor och det känns ganska konstigt eftersom man går å sätter sig vid en tv varje kväll...
men nu när talang hade slutat ville pappa se på hockey och det e nt så kul så då satte jag mig här, för vi har bara en tv en så länge för det ska komma nån grej så vi får fler tvapparater
imorgon äre lördag .. vad händer då?? aja nu ska jag nog titta på bloggar eller umgås med familjen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar