söndag 9 maj 2010

länge sen

Hejsan! Det var länge sen!

Tyvärr har jag ej kunnat blogga något eller varit inne på Internet i huvudtaget eftersom vi har flyttat och då har Internet varit jätte försenat det skulle ha kommit förra veckan men det blev inte så.. så nu sitter jag i mitt gamla hem och har hög feber så mår inge vidare.. men pappa håller på att ta ner lampor och mamma e där nere och gör ngt. men det e så gott som tomt
så nu har jag lagt jätte mkt tid till Internet när vi har det här, men Internet kmr nog snart till det nya huset..
men denna vecka jag har bott här så har jag mest hoppat studsmatta eftersom den kom i tisdags så då på kvällen till ungefär kvart i tio så satte vi ihop den!!!
Men denna vecka som kmr så är vi ju lediga 3 dagar från skolan på onsdag äre studiedag för vår skola..
puss
ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar