torsdag 20 maj 2010

=)

Tjabba !
Idag är det torsdag och jag sitter vid datorn och nöter in veckodagarna på spanska, vi har spanska prov imorn ... men imorn äre ju iaf fredag och ännu en närmare dag till sommarlovet och nästa vecka på torsdag så åker vi på klassresa till Boda Borg det ska bli skoj tror jag, jag har varit på Boda Borg en gång tidigare med familjen och det var kul, men vi ska göra lite annat där oxå som t.ex. hoppa saltotrampolin, åka banan båt ut till en ö där vi ska äta middag !
Sen i juni så ska vi åka till Gröna lund för dem pengarna som är kvar. Jag älskar Grönan
snart ska vi äta pizza å nu ska jag fortsätta att plugga på veckodagarna för det e det ända jag ej kan så bra så SES

1 kommentar:

  1. Det e inte ens prov på veckodagarna!?`
    Han sa fel!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera