torsdag 2 september 2010

kallt

Hejhej!!
Idag är det torsdag och snart är det helg, och imorgon har vi typ inga lektioner , först mentortid sen spanska och sista lektionen idrott så det e inte så jobbig dag om man jämför mot idag och de andra dagarna!!!!
Men nu är farmor här som vi inte har träffat på hela sommaren ,, för hon har varit på Gotland .. och så fick jag födelsedagspresent så nu e jag RIK jippiee. Och imorgon så ska vi kanske fixa en grej på stan som jag berättar imorgon om det blir så att vi fixar det.
Idag har det varit jätte kallt ute....usch :((( vill ha sommar , saknar den alldeles för mycket.
Men nu surfar jag runt på lite klädsidor och tittar på lite höstkläder.
Men nu ska jag nog gå och umgås med resten av familjen!!
(Nästa inlägg blir det massor med bilder som jag har på kameran)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar