tisdag 28 september 2010


Hejhej!!!
Idag är det tisdag och skolan var väl ok. Efter skolan åkte jag bussen till mamma och sedan gick vi ner på stan, vi skulle ha tagit bussen men då skulle vi behöva vänta ett tag och det hade vi inte tid med för mamma skulle på föräldramöte sen till min klass . Och på stan skulle vi fixa mitt bankkort eller det var fixat bara att vi skulle fixa nån kod + lite grejer, men det var ingen kö så vi kom in direkt på banken och det gick jätte snabbt och det var skönt ,det brukar nästan alltid ta så lång tid. Och idag så har det ju varit jätte kallt,eller hur? värsta vintervädret nästan,nej, men jätte blåsigt och sånt ,inte kul!!!!
Nu ska jag snart äta mat ,det är bara jag och min bror hemma men snart kommer syster oxå ;)
ikväll är det idol =) det var allt som jag ville skriva, puss hejjssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar