söndag 12 september 2010

helgen

Hejhej längesen jag skrev lite inlägg, men nu tänkte jag berätta vad som har hänt det senaste dagarna som jag bara har laddat upp bilder!!!
denna helg som alla andra har gått skitsnabbt usch måste det gå så himla snabbt! men igår så ...åh vad gjorde jag igår?? jag tror att jag bara var hemma och sånt och idag har vi haft en höstmarknad här där vi bor och det var MASSOR med folk och bilar ,det var kö och den var skitlång till själva parkeringen .. och då så gick vi på den + min farmor och vi köpte nt mkt , men ngt blev det tror jag . sen när vi kom hem åt vi lunch och sen gick jag och min famor ut och plockade lingon för vi har massor på vår tomt, men det var inte så jättefina om man jämför från förra säsongen. men vi fick ihop lite ändå. Sen rensade vi dem och jag pluggade som fullt ,mamma förhörde mig på so:n, vi har so prov på tisdag ....... så nu e jag trött och ikväll börjar världens bästa program ,,,,,,gud så KUUUUL . Jo förresten igår var vi hos mormor å morfar och hämtade lite vinterkläder som vi har haft där under flytten. Men imorgon är det skola igen och en ny skolvecka framför sig,.. men på tisdag börjar idol igen.. vilka tkr ni har vart bra??;) //frida ..pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar