lördag 10 april 2010

sprungit

Heeej
Nu så ska jag snart åka till tomten och träffa mina sysslingar, det var ett tag sen vi sågs.. men vi bor inte så jätte nära varandra heller!!!
Aja kl. ca 9 på morgonen så satte jag och mamma på oss kläder och jogging skorna och sprang en runda , det var skönt ,, men det var lite jobbigt eftersom det var första gången för i år typ..så det var lite jobbigt, men det är skönt när man är hemma , för då känns det skönt att man har sprungit och känt sig duktig.. och när vi då kom hem åt vi frukost och sedan duschade .... och nu på morgonen eller eftermiddagen blir det ju, så har jag inte gjort så mkt, bara suttit vid datorn..
Ikväll kommer våra kompisar hit på fika.... Jo förresten ikväll blir det en riktig härlig tv kväll , eftersom ikväll börjar Wild kids, heh e lite knäpp kanske , men det är roligt och jag tror att ganska många ska titta på det.. sedan är det "körslaget" och "jakten på julia". Jag ska se jakten på Julia , det e bra ! Igår var det sista avsnittet på solsidan det var synd , men det börjar väl igen och det avsnittet igår var bland dem bästa avsnitten tkr jag !!!!
Bye

1 kommentar: