söndag 18 april 2010

heej

Denna dag börjar gå mot sitt slut och imorgon är det då måndag skola igen:( men det känns ändå ganska skönt för då är vi en dag närmare sommarlovet och allt sånt som händer i dem här månaderna .
Men nu ska jag snart äta klyftpotatis och ngt till såklart, inte så gott med bara potatis, och nån så såklart!
!
!
Nyss så hämtade vi tv och ska snart se om den funkar eller det gör den nog vi ska testa den bara, men det blir efter maten..
vi har oxå varit hos mormor å morfar och lämnat lite flytt kartonger , och sen på vägen hem köpte jag å mamma en glass för vi var sugna, det var mums =)
jag har oxå packat lite så nu e nästan hela mitt rum tomt, men sängen kläder och sminket och laptopen får man ju ta den dagen man flyttar..
ikväll så är det wipeout och ballar av stål det ska jag se
nu e maten klar
BYE'''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar