torsdag 22 april 2010

HEEEJ


Nu är det en tråkig kväll inget på tv, ingen hemma typ utom syskonen, men dem kan man inte göra ngt med eftersom dem pluggar pluggar & pluggar + att det e skit väder så man kan ju inte vara ute om man inte så måste så stannar gärna inne. E så himla sugen på att hoppa studsmatta längtar längtar tills jag kan sätta ut den :) för efter skolan var jag med min kompis och hon har studsmatta , men det går ju nt att hoppa när det snö-regnar ... Men ska nog gå å sätta på en film när jag har tröttnat på datorn,, men problemet är att jag kommer nt hitta någon film som jag kan se eftersom jag har tittat på alla mins 1000000000 gånger ...
har iaf gjort läxorna klart .
ses.....imorn äre fredag, satan vad denna vecka har gått snabbt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar