torsdag 23 december 2010

Mysig vinterdag

Heeej!!
Idag är det dagen innan julafton alltså dan före dopparedan. Mysigt, mysigt!
Har varit ute i kalla vädret ,först städat tubbes bur eller inte jag för det hade frysit fast så det gick knappt att ta bort allt, men med tiden fick vi bort det så nu har han fått mycket halm och sånt så han kan bädda in sig, för det är ju lite kallt för honom med nu. Och sen gick vi en promenad och sedan tog jag lite kort ute och nu har vi ätit lunch, ska snart fika lite med pepparkakor och lussebullar. Och sen baka klart vårat julgodis, och sen så har man väl fått i lite julkänsla men man kan inte fatta att det är julafton imorgon. Igår så satte vi upp granen och klädde den, första året som jag har levt som vi har riktig gran för annars har vi bara haft plastgran, men nu var den inte mycket kvar av så nu när vi har flyttat och sånt så fick det bli en riktig. Så igår la jag paketen under granen och idag så märkte jag att mamma hade lagt sina under oxå så nu är det bara att gå fram och titta,heh. GOD JUL på er alla ,hoppas ni får en bra jul för det ska jag ha!!!! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar