söndag 26 december 2010

4 kommentarer:

  1. You are my little sunshine ,you are my little diamante :)
    Merry christmas my pretty woman :) <3
    Miss u my friend ,see you when I come home ? <3
    I come home 3/12 2011
    miss u so much ....


    *Haha,hadde trook skrevv po ängelska ,tyktä at dett vorrre litte kol at tästä om jagg konde ängelskä,fasst jag tryr jag kann betre svänske hopes do havt et rikktig bro jyl o jagg vijl önske di et rikktig gåd nut or :)
    Hopes vi säs snardt jag sacna degj veldi myck ,en sto bams-e charnm fron meigh :)
    o en sto blö pöuss
    //digh kompi from danskeland

    SvaraRadera
  2. Haha , miss u to mucho ,där kom det lite spanska in ! :P ja vi måste ses när du kommer hem ,ha så kul i finlandia :) sakna inte mig allt för ofta.haha puss <3 /// your friend :p

    SvaraRadera
  3. Det är klart jag kommer sakna dig mycket :)

    SvaraRadera