torsdag 18 november 2010

snart helg

Hejhej!!

Har egéntligen inget att skriva för det händer inte så mkt just nu. Men idag hade vi iaf matte prov det gick nog bra eller det kändes bra förutom att jag fick hjärnsläpp på ett tal så då blev man lite irriterad för det var egentligen ett jätte lätt tal , men, men!!!
Imorgon är det fredag och då har vi tema dag hela dagen så vi har inga vanliga lektioner, men vet inte riktigt exakt vad vi ska göra men det återstår och ser,,hehe . Sitter oxå på pappas dator så har inga bilder eller nått så dem framföra inläggen får bli bilder, måste ladda över från min kamera! Snart börjar robinson det ska bli kul. :))))))))))))
Nu ska jag göra en ny epost adress för det e en grej så då ska jag se om det funkar om jag gör en ny, aja ´... ByE :P
pusssseeennn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar