söndag 7 november 2010

Heeeeeej

Tjaaaa!
Nu ska jag snart äta och sen efter det så har säkert klockan gått så snabbt så då är det bara sätt sig vid tvn, ikväll är det ju det bästa programmet ,,,yeeeeee. Och imorn är det skola,blä men då är vi ju ännu närmare jullovet och det är ju 3 veckor så det är ju ett längre lov. Imorgon slutar vi kvart i 4 ,våran längsta dag! Men sista lektionen har vi bild och det har jag som elevensval-lektion så det är kul + att man får göra vad man vill eller nästan vad man vill. Jag håller på att göra en skål med lera det gör min kompis också. Och på tisdag har vi eng glosor/meningar, kan dem ganska bra ,men ska träna lite mer imorgon. Sen har vi so prov nästa tisdag ,men jag trodde att det var nu på tisdag så jag har tränat jätte mycket på det så nu har jag en hel vecka på mig så smart var jag men ändå skönt för då kan man ju bara repetera några dagar innan bara så det sitter helt!!!!!
och så har vi matte prov vecka 46 och fysikprov vecka 47 så vi har fullt med prov dem veckorna. Konstigt att det är sån skillnad från 6 till 7 ,liksom prov nästan varenda vecka nu när man går i 7 och mer blir det när man går i 8 å 9 ...
Hejjsvejjs
Pussar
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar