lördag 9 oktober 2010

IDOL

Tjenare!
Idag är det lördag och idag har det varit fullt upp, först kl 11 åkte jag, mamma å klara bussen till stan för Klara skulle på en grej sen hann vi gå där lite oxå och så åt vi på nanys .. jag köpte ett halsband och ett par örhängen för mitt presentkort :) sen åkte vi till kusinerna, min kusin fyllde år och då var vi där ett tag och sen på vägen hem köpte vi med oss doncen hem ,det var gott, ,, sen har jag pluggat tills nu, för nu var hjärna tom så då orkade jag ej mer. Igår var det fredag och vid 5 så åkte jag issa och hennes låtsaspappa till IDOL det var jätte kul så då när vi kom upp så fanns det lite aktiviteter där och jag å issa tog säkert flera kilon med läkerol , man fick gratis så vi tog MKT hehe och så dansade vi för att få en idol tröja så istället för att köpa den så fick vi den gratis och så gjorde vi en idol skylt på min stod "Heja Olle och Heja Geir" men hejar på några fler men kunde inte skriva de! Sen spelade vi ett spel så fick vi en Laila nycklring och sen så gick vi in och satte oss där inne och sen kom idolerna och juryn och sen började själva sändningen så då börjades fotograferingen så har massor med bilder som måstes läggas in på datorn så får ni säkert se vissa av dem. Och sen vid 11 ,12 så åkte vi hem och då var man rätt så trött ,, så det var det, det var iaf jätte kul, tack att jag fick följa med :)))):)))) hejdå hare bra <3

1 kommentar: