söndag 17 oktober 2010

Gäster

Jag bjuder på denna bild
TjaTja!
Nu så satte jag mig vid datorn en snabbis , vi har gäster men nu lagar de mat så då är det inte så kul att vara där.
Men ikväll eller när det åker hem så måste jag plugga efter det eng först och främst och sen spanska ,har eng prov på tisdag och spanska prov på onsdag ,,,usch fy blä & skit vad jag hatar prov........:((((((
Måste man ha prov egentligen? aja jag vet att man måste ha det,men det räcker väl med 1 i veckan .........
Idag så har vi iaf varit på en lite utflykt, gästerna kom i morse ,men det tar ganska lång tid att åka från dem så då så åkte och så hade vi med oss matsäck då då åt vi det på en jätte härlig strand som vi var mkt på i somras
men nu ska jag nog plugga lite och sen blire mat så puss hejjs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar