onsdag 16 juni 2010

Kväll

Hej. Idag så blev det senare bloggning för har faktiskt glömt bort att blogga tidigare , men nu hade jag inget att göra så då kom jag på det!!!;)
Idag har jag varit med issa, sen lite senare åkte vi till stan en snabbis och tittade lite :) Jag köpte ett par bikinitrosor för hade redan en överdel och hårspännen å 2 linnen...sen åkte vi bussen hem och isabella hoppade av i p-h
imorgon är det torsdag och då e inget planerat , issa åker till Finland och är borta en månad ungefär..hur kan hon vara borta så länge från mig?--haha
nu har jag iaf bestämt vilken kamera jag ska köpa,, den förra som jag ville ha var ju slut.. och den här var oxå slut i silver , men sen stod det att den fanns i grå,,,,lite konstigt! men då köper jag nog den i grå.. men den kmr säkert ta slut när man precis ska åka...man kan kalla det för den vanliga turen. :S
hoppas det blir fint väder imorgon för då ska jag bada och sola ,, det kan man ju driva dagen med!
men nu ska jag läsa lite bloggar så puss & kram <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar