lördag 19 juni 2010

Dagen

det blir lite mkt blombilder nu !

Hej alla glada'
Idah har det varit en lång dag och har inte heller haft tid att sitta vid datorn , så nu har jag tittat på tv , men sen kom jag ju på att jag måste sitta vid datorn lite el. iaf lägga in ett inlägg..Gilla?
Men dagen började med att vi åkte till ikea som ni då vet, den vanliga turen så var såklart min byrå slut, och den skulle komma in fler imorn , man har ju lagom lust att åka upp dit igen , men aja.. *typiskt* ... men jag fick iaf med mig en kamera hem och det var ju bra, så idag har jag ju fotat ganska mkt, älskar att fotografera ! För min kamera hade lagt av och ville ha en tills vi åker till Gotland:)
Men när vi kom hem så åt vi lunch sedan åkte vi till badstranden och badade , skulle visa mamma å syrran dem har ju inte sett det stället!
sen lite senare på kvällen så åkte jag syrran å hennes kompis och tog ett kvällsdopp, men det är varmare i vattnet än vad det var i luften och det är sant , låg i jätte länge i vattnet. Sen på vägen hem så plockade vi lite fina blommor till mamsen !
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar