torsdag 25 mars 2010

sjuk :(

Heeej alla läsare !

Nu ligger jag här i soffan och tittar på lite bloggar, det finns ju inte så mkt att göra när man är sjuk och är hemma så man får ju fördriva tiden med lite olika sysselsätter ... jag har på morgonen tittat på "vakna med the voice" det e bra, jag tittar på det varje morgon , men det slutar 9 så nu slog jag precis om kanalen till "barnkanalen" så nu e det den här konstiga apan och hans kompisar..inge roligt program, men får vänta å se om det kmr nåt bättre annars byter jag kanal igen eller bläddrar runt lite xD .......... men nu sluta det !!!!! men imorn e det fredag såå sköööönt , men palla att vara sjuk....bajs oxå ! Idag i skolan skulle vi typ se på film så jag tror inte vi skulle ha några speciella lektioner så.... så jag missar nog inte så mkt!!!!!
Imorron äre ju let's dance final om ni vill se det så påminner jag er lite, heh.
Bye :)
//namnetfrida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar