fredag 26 mars 2010

Fredag

HEJ

Nu e kl. 09.20 och jag är hemma från skolan idah oxå ... är fortfarande sjuk :(
Men nu tittar jag på lite sidor om kläder & smycken m.m , det finns mkt fint på den sidan!!!!!!!!!
Och så tittar jag på tv men det e bara reklam...men ska nog byta kanal men orkar inte hämta fjärrkontrollen den ligger längst bort på bordet,.. hehe.. lite lat kanske, men e så trött att jag inte orkar resa mig...idag är det nt en lika lång dag som det var igår för då slutade typ alla 5 , men idag kommer de hem tidigare :) Dan blir så himla lång när man e själv, fast det kan vara ganska skönt iaf på förmiddagen sedan på eftermiddagen vill man att ngn ska komma hem!!!!
Ikväll äre let's dance och solsidan yeees, men hoppas jag orkar hålla ögonen öppna , kmr vara skiiit trött ;(

Hare gött <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar