torsdag 26 augusti 2010

läxor


Hejhej ,, nu tänkte jag skriva lite för har lagt upp lite bilder på sistone ,, men det kommer nog va mest bilder här i bloggen!! Men det e ju roligt om jag skriver lite oxå ....... men nu är det ju fjärde dagen som vi har gått i skolan det har varit ganska kul (ibland) men nu kommer det tråkigaste igen med alla läxor så nu ska jag plugga lite biologo ,, man ska bara läsa 2 sidor så det är inte så jobbigt.. men idag i skolan har vi haft sv,ma,fysik/teknik,musik och nåt mer kanske så slutade vid 3 idag,, har ganska långa dagar,vår senaste dag är 4 ganska lång om man jämför mot 6 men nu går vi i högstadiet så allt blir tuffare...men vi har sovmorgon. Efter skolan gick jag till issa och åt mellis där sen kom pappa och hämtade upp mig för vi skulle åka och hämta mamma och handla efter det så nu är vi hemma eller det var ett tag sen så då hjälpte jag pappa att bära upp maten och sen så åt vi pizza!! juste igår så när jag hoppade studsmatta så hände en olycka , jag skulle köra bakåtvolt och den blev så seg så jag hamnade på huvudet och skrapade i ansiktet i det svarta som man hoppar på och då så sved det som bara den i hela ansiktet och idag på morgonen hade jag fått värsta såren i ansiktet,,,,,inte kul :( men nu så ska jag snart titta på tv och kl. 8 är det fångarna på fårtett!!!! :)) pussar ///

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar